Blå måndag: A-England - Spirit of the moors

Godmorgon och välkomna tillbaka till ännu en blå måndag!

Jag hoppas er helg har varit bra. Själv sprang/gick jag Citybanan tunnelrun i lördags, ett unikt tunnellopp i Stockholm på ca 8 km. Mina ben gör ont haha. 

Dagens lack har jag lånad av min älskade syster (hon har i sin tur fått det av mig i present) :) 






Så jävla vackert om jag får säga det själv! En härlig blå nyans med holo i. Jag hoppas kunna fota i solen under dagen och i så fall slänga in en bild. Det är två lager och som vanligt gör A-England bra formula så inget att tala om där.

Hoppas ni är med denna vecka, lägg gärna till er länk och kommentera gärna så kikar jag in efter gymmet!



Kommentarer

  1. Kul att vi visar samma märke idag, "ditt" är otroligt fint, mitt är inte lika blått men hoppas det kvalar in ändå;) Bra gjort med loppet.

    SvaraRadera
  2. Mycket vackert =) A England har väldigt fin finish =)

    SvaraRadera
  3. ohh detta har jag med o inte testat än...är med idag=)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg