Deltagare Blå måndag 24/10

Hej på er!
Jag tänkte för en gångs skull göra en sammanfattning på veckans deltagare. Jag vet att det varit så himla dåligt med återkoppling på den här bloggen, men jag har inte liksom hittat mig själv än när det gäller bloggandet. Men nu har jag fått lite extra energi, mycket för att trafiken här har ökat. Kul!

Först ut är underbara Karin som visar ett jätteläckert H&M lack! Jag önskar att jag hade detta i min samling!

Näst ut är Malin som är med via instagram, ni vet att det går va? Hon visar ett lack från OPI som jag suktat så mycket efter men aldrig köpt..

Sist men inte minst har vi fina Skimmerskuggan som visar ett nytt, för mig ialla fall, Wet´n´Wild lack! Ser riktigt fint ut!

Det var allt för idag! Kanske någon hinner lägga till sin länk, klockan är kvart i tio på kvällen. Men då uppdaterar jag imorgon, för nu måste jag sova.

Tack ni som var med <3

Kommentarer

Populära inlägg