Blå måndag: Essie - Hang up the heels

Halloj! Hur har er helg varit? Vi har haft dejtkväll båda dagarna! I lördags var vi på restaurangen Pinchos och käkade en variant av tapas, riktigt gott! Och igår var vi iväg på bio och sen åt vi ute. Vi såg miss Peregrines hem för besynnerliga barn, den var ganska bra faktiskt. 

Dags för måndag igen! Dennavecka visar jag detta supermörka lack som ser både grönt och svart ut.. Men jag måste säga att jag älskade den breda penseln. Den täckte på två lager och var lätt att få jämn.








Som ni ser är det väldigt mörkt! Och kylan har kommit till Stockholm, mina händer blir så jävla torra då. Hoppas ni är med idag och visar blått, lägg gärna till er länk och kommentera gärna. Ha en underbar måndag!

Kommentarer

  1. Fint lack! Synd att det är så murrigt ute nu så det är svårt att få fram skimmer i såna här mörka lack. Mina händer ser ut som skrutt, måste verkligen börja smörja in!

    SvaraRadera
  2. Jag kan ana hur fint det är när solen skiner på dina naglar, när den nu vill visa sig. Jag är med och visar ett motsatt lack typ.

    SvaraRadera
  3. Snyggt lack! Men håller med om att det är trist med fotoljuset såhär års... Jag fuskar idag och visar sommarbilder :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg