Deltagare blå måndag 19 september

Hallå allihopa!
Jag var sjuk igår, det höll i sig! Men idag har jag jobbat, jag älskar mitt jobb så det var skönt att vara tillbaka.

Ni var några stycken som var med på gårdagens blå måndag, så roligt att se!

Först ut var Lottsky som visar ett härligt lack från H&M, lite roligt att de stavat fel dock :D

Nailtastic-Anne visar ett mörkt lack från Essie, jag har detta själv men har inte hunnit använda än. Riktigt snyggt tycker jag!

Jag dog lite när jag såg bilderna som Zophie lagt upp! Hon visar Zoya - Muse. Det ser helt fantastiskt ut faktiskt :D <3

Emma visar ett lack från Depend. Jag tycker Depend gör fina lack, inget wow, men de brukar vara väldigt fina!

Kerstin visar ett lite ljusare blått lack, också från Essie, som ser riktigt fint ut! Jag tycker väl egentligen att en kan ha neon mitt i vintern men jag förstår samtidigt färgskalan i höst vs sommarlack. Definitivt ett sommarlack som hon visar, men riktigt snyggt är det för det!

Marina visar lack från H&M. Jag är imponerad av deras nya skönhetsavdelning och känner att jag borde äga fler nagellack från dem.

Det var allt för denna vecka när det kommer till blått. Tack alla som var med <3

Nu tar vi nya tag, jag ska försöka få ut åtminstone ett blogginlägg till den här veckan.

Kommentarer

Populära inlägg