Deltagare blå måndag 12/9

Då är det dags att kika in hos er som var med på blå måndag. Förlåt att jag inte hann kolla igår, hade migrän hela dagen och på kvällen var jag så trött.

EDIT: Jag började skriva detta i tisdags sen har jag på riktigt inte kommit hem förrän sent varje kväll efter tio timmars jobb och träning och vardagsbestyr. FÖRLÅT <3

Först ut är Lottsky som visar ett urläckert holo från Cirque. Åh så läckert!

Anne visar ett lack från CND. Fin färg men ingen wow känsla tycker jag,

Zophie visar ett fint H&M lack. Riktigt fin blå nyans, undra om jag har detta i min samling någonstans..

Karin visar snyggt från Depend, älskar den mörkare blåa färgen! Riktigt läckert.

Malin visar ett skitsnyggt lack från Femme fatale, tycker inte alls det är för lila! Jag tror jag måste köpa några från det här märket..

Hos Emma kan vi se ett fint lack från Kicks, med lite snygga dekaler på. Läckert!

Kerstin visar ett så snyggt lack från Depend. Som sagt, jag älskar verkligen den här nyansen.

Alexandra visar ett jättefint lack från Deborah Lippman. In och ge henne styrka, verkar som att hon varit tvungen att låta sin katt sova för evigt. Jag lider med dig och vet hur det känns <3

Tack alla för att ni var med! Ses på måndag igen.

Kommentarer

Populära inlägg