Fyra dagar kvar

Om fyra dagar är jag gift! Känns helt overkligt faktiskt. Alla förberedelser är i full gång och vi försöker se till så allt faller på plats. Häromdagen hämtade vi förlovningsringarna som varit iväg på gravering och slipning. Min vigselring är för tunn för gravering nämligen. 

Juste! Jag trivs så sjukt bra på mitt nya jobb också, ser ut att bli heltid i höst! 


Tycker den blev himla fin! Hoppas ni alla mår bra, jag saknar blå måndag och mina nagellack. Ska sluta med gelenaglar i sommar, då blir nog min blogg lite roligare. Massor med kramar till er!

Kommentarer

  1. Wow, du har verkligen en rolig tid nyss bakom och framför dig! =) Och jag har samma modell på min förlovningsring, hur kul är inte det! Idag är det dags, så stort Lycka till och Grattis! =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg