Blå måndag: IsaDora - Silk road

Halloj!
Jag tog visst lite sovmorgon! Hoppas ni haft en bra helg, det har jag! I lördags åkte vi och åt brunch på en mysig herrgård, så himla gott! Sen tvättade jag äntligen bilen, den var så skitig haha. Och igår åkte vi och fikade på ett jättefint fik vid Mälaren och bara myste hela dagen. Så en riktigt bra ledig helg har jag haft. Helgen som kommer nu ska jag jobba på Willys igen, vet inte alls hur sugen jag är på det haha.

Iaf, nu till blå måndag! Jag har ju gelenaglar som ni vet, och färgen jag har nu är grönt med glitter. Det är riktigt fint! Jag målade över med Silk road och jag ser nu på bilderna att det gröna lyser igenom, förlåt för det. Men Silk Road är ett jättefint blå-grått lack som släpptes för några år sedan.





Lägg gärna till er länk och kommentera gärna!
Massor med kramar och hoppas ni har en bra start på veckan!



Kommentarer

  1. Riktigt snyggt lack, jag störs inte av att det kikar fram lite grönt. :)

    SvaraRadera
  2. Silk Road är verkligen tjusigt! Det gröna under gör att det ser ännu mer spännande ut. :-)

    SvaraRadera
  3. Sillk Road är så fint! Roligt att se det igen :)

    SvaraRadera
  4. Vackert-och just den här blå nyansen mår bara bra av lite grönt =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg