Essie - In the lobby

Halloj!
Söndag kväll och jag har kikat på film med blivande mannen. Han är sjuk så vi har myst i soffan och bara tagit det lugnt idag. Igår var det Alla helgons dag så då åkte vi ut till mammas grav och tände ljus. Innan det åt vi middag med syster + familj, för hon fyllde år igår. Även lilla A fick presenter.

Men denna kväll ska jag passa på att få ur lite ur arkivet, detta är Essie - In the lobby, från deras höstkollektion 2015. Älskar den här nyansen! Det är mina naturliga naglar, bilderna är tagna i september. Tror det är två lager på bilderna, jag använder OPI baslack och HK Girl topcoat. Ett riktigt bra överlack som torkar fort utan att krympa manikyren.




Perfekt höstnyans!

Nu ska jag sova, ska jobba kväll imorgon. Hoppas ni har haft en fin helg, jag har varit i Ullared!


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg