Blå måndag: Glam of Sweden - 34

Hejsan!
Det är som vanligt söndag kväll när jag skriver detta, hade tänkt hoppa över blå måndag. Jag mår ganska dåligt just nu, jag hoppas det går över snart. Att måla med detta lack muntrade faktiskt upp mig en del!

Detta är alltså ett av de 10krs döskallelack som finns att köpa lite varstans! Hur fina som helst, både lacken och flaskorna! Täckte på två lager och torkade snabbt. Luktar däremot mer än andra lack jag har, så de innehåller nog några skumma ingredienser.

Jag älskar den här vårnyansen! Mina händer är lite torrare än vanligt igen, jag har varit dålig på återfuktning. Men har köpt en jättesöt nagelolja, får visa upp den någon dag!






Snart dags att göra om mina gelenaglar hos världens bästa Elin <3

Hoppas ni är med och visar blått idag, kommenterade gärna och lägg till er länk så kollar jag sen! Och jag hoppas er helg varit fantastisk!


Kommentarer

  1. Önskar dej ett stort och ärligt krya på dej. Och att våren kommer snart vilket får oss att må bättre oftast.
    Jag tycker det var ett fint lack du visar, vårigt. Har inte själv något dödskallelack..än.

    SvaraRadera
  2. Ja hoppas det blir bättre snart, inte jobba över din förmåga!
    Fin färg, gillar det våriga ljusblå. =)

    SvaraRadera
  3. Underbar vårfärg, jag vill verkligen ha vår när jag ser den.
    Krya på dig vännen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Fin och härligt vårig blå! Kul flaska dessutom! :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  5. Vilket fint lack! Hoppas att du mår bättre snart <3

    SvaraRadera
  6. Jättehärlig nyans! :) Krya på dig!

    SvaraRadera
  7. ♥ ljusblått... härligt vårig nyans!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  8. Superfin nyans på dina naglar!

    SvaraRadera
  9. Åh så snyggt! Har det åxå men inte använt det än, älskar flaskorna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg