Deltagare blå måndag v2

Godmorgon!
Egentligen skulle detta inlägg skrivas igår men vi bestämde oss för att ta en tripp till Ikea och börja kolla på ny säng bland annat och när vi kom hem sov jag nästan.

Hoppas ni alla hade en bra måndag, det hade jag. Fast jag kunde knappt gå på grund av träningsvärken så jobbet fick lida en aning hehe, men det är lite bättre idag så idag ska jag vara blixten!

Men nu till era bidrag!

Emelie visar en isig nyans från W7, ett märke jag aldrig testat!

Karin bär ett jättefint A England lack, det är lite ha begär på detta. Märket gör ju fantastiska nyanser!

Ännu en Emelie är med idag! Hon visar en ursnygg blå eyeliner från Sephora. Jag MÅSTE ha den!

Lottsky visar en snygg manikyr med blått, guld och glitter. Jag älskar glitter.

Malin är med via instagram och visar ett snyggt Ciate lack, ännu ett märke jag inte äger något av.. Snyggt!

Nagelfager har sol och passar på att visa ett underbart holo från Emily de Molly. Måste kika in de lacken!

Pamsan är också med, visar ett svenskt lågprismärke. Väldigt snyggt glitter!

Tack alla som var med och visade blått! På måndag kör vi igen!

Fram tills dess hoppas jag kunna blogga lite inlägg, är ledig imorgon och tänkte swatcha lite lack samt sminka mig lite!

Ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Populära inlägg