Pahlish - Pianos filled with flames

Häromdagen bar jag detta underbart fina lack på naglarna, Pahlish - Pianos filled with flames. Det är en hallonröd färg med guldglitter i. Den är jättefin i flaskan (och på andras google bilder jag hittat) men på mina naglar blev det en ganska ljus röd. Men hur som är den väldigt fin!

Det är tre lager på bilderna, slarvigt målat då jag hade bråttom.






Hoppas ni har en trevlig helg! Jag hade sönder mina glasögon på jobbet igår, de blåste ner på marken på kajen och jag klev på dem så min helg blir lite blurrig hehe. Eller jag ser inte så himla dåligt men jag skelar utan glasögon. Har beställt akuttid hos läkaren på torsdag och hoppas att det ska gå fort att hitta nya bågar. Denna gång köper jag två på en gång så jag har ett par backup :) 

Trevlig helg mina vänner! 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg