Grön onsdag - Erik

Hej på er!
Idag är det som vanligt grön onsdag hos Karin och jag tänker vara med! Detta lack har jag dessutom fått av underbara Karin <3 Jag älskar nyansen och formulan på detta lack.

Det är Make up store - Erik. Ett lager hade nästan räckt faktiskt men jag la på ett extra ifall att. Och det är en mörk grön nyans som nästan ser svart ut på naglarna. Hur fin som helst!





Fantastisk grön färg som sagt! Ingen aning om man fortfarande kan köpa detta i butik.

Nu till en helt annan fråga, på måndag drar jag igång med blå måndag här på bloggen! Tove på nailme som haft det tidigare vill ha en liten paus och jag har bestämt mig för att ta över ett tag! Känns jäkligt kul och hoppas att många vill haka på och visa blått på måndagar. Jag har inget blått i mitt arkiv överhuvudtaget haha så det är dags att börja lacka lite med blått så jag kan bygga ett litet arkiv. Jag hoppas som sagt att så många som möjligt vill haka på, jag kommer ha inklinkz precis som grön onsdag har! :) 


Kommentarer

  1. Fint! Jag gillar mörkgrönt (och allt annat grönt....)

    Kul att du kör vidare med blå måndag, jag ska försöka haka på :)

    SvaraRadera
  2. Härlig grön, kanske snäppet för mörk för min smak men inte alls pjåkig ändå. Ska bli spännande att se blå måndag hos dig!

    SvaraRadera
  3. Lite för mörkgrönt för mig, men samtidigt så gillar jag mörka lack den här årstiden...hihi...;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg