Ledig dag

Äntligen ledig dag, har jobbat sex dagar på rad och kroppen har längtat efter ledighet. Idag kommer Anna till Stockholm för ett event så vi ska hänga hela dagen sen ska hon få sova hos mig :) (Eller hos M då det är här jag befinner mig hela tiden). Så jag ska gå och duscha och göra mig iordning för att möta upp henne alldeles strax.

Läkaren ringde igår. Hon hade inget nytt att säga om mjälten, tydligen hade inte ultraljudsläkaren varit tillräckligt utförlig i sin rapport utan där stod det att allt var bra. Men hon gav mig tillåtelse att träna så vi får se hur jag mår efter det. Så i dagarna ska jag skaffa nytt gymkort och börja köra igen. Försiktigt i början då det var väldigt länge sen jag tränade.

Förresten jag åker till USA i slutet på denna månad, kan ni gissa att jag längtar eller?! Känns så overkligt!

Bjuder på en bild, som sagt mitt hår är inte alls vad jag vill att det ska vara.. Men det har redan växt så att jag kan göra en knut!

Ser lite trött ut, tror den är dagen halv sex på morgonen.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg