Notd: Color Club - Beyond the mistletoe

Hej på er!
Jag har verkligen haft en fantastisk helg även om större delen spenderades utan kärleken. Det blev tyvärr ingen fika i stan i lördags, det ställdes in, men jag gick och gymmade istället. Otroligt givande för kroppen måste jag säga, jag älskar att träna. Det ger mig så mycket glädje. På söndagen kom Micke äntligen hem från Riga och vi möttes upp i stan och käkade lunch och fikade. Sen åkte vi till Mälarhöjden och tog en promenad på kanske tre km och sen grillade vi hos honom.

Idag har jag som vanligt arbetat och sen haft en dejt med Elin.
Men nu till naglarna.

Dessa är från februari och de glittrar så härligt. Tyvärr är bilderna inte särskilt bra, men detta är en hobby så ni får leva med det. Detta lack satt inte så bra på mina naglar iom mitt jobb men jag älskade hur det glittrade till!






Med det sagt är det nog dags för lite sömn, jag tänkte träna imorgon och sen ska jag hälsa på en släkting.


Kommentarer

  1. Riktigt snyggt lack! :) Vart har du köpt det? //Angie

    SvaraRadera
    Svar
    1. På Eleven :) Annars tror jag nailsupplies.us har ColorClub

      Radera
  2. Verkligen härligt glittrigt :)

    SvaraRadera
  3. Svar
    1. Tycker jag med, nästa gång ska jag nog lägga det över svart

      Radera
  4. Super snyggt glitter! Låter som en toppen helg :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg