Eotd: Gult+grönt

I januari hade jag en hemmakväll med soffläge.. Jag blev uttråkad (som alltid) och plockade fram lite smink, tänkte att jag skulle leka lite med färger. Jag la ingen bas i ansiktet men valde grönt och gult på locket. Jag blev faktiskt ganska nöjd med denna, den känns himla somrig måste jag säga. Men det hade nog varit finare med en bas också. I denna sminkning har jag använt mig av min Eleven palett med 120 eller 180 färger. Med rätt primer på locket är många av skuggorna i paletten helt fantastiska!

Vad tycker ni? Något ni skulle våga bära i sommar?





Hoppas ni har haft en fantastisk måndag. Tyvärr var min dag väldigt dålig, den blev bra först mot kvällen. Jag hoppas på en bättre tisdag helt klart.
Puss på er!

Kommentarer

  1. Du passar så himla bra i gröna sminkningar

    SvaraRadera
  2. Superfint!!
    Körde grönt idag :)
    Hoppas din dag varit bra <3

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg