Röd tisdag: Nordic Cap

Idag är det röd tisdag hos Malin och jag ska för första gången vara med.

Jag visar ett lack från Nordic Cap, tror det är tre lager på bilderna. Det kostade 10 kr på Willys och jag är nöjd med alla mina lack från det märket faktiskt. Lättapplicerat, torkar snabbt och fina färger. De prickar ni ser på naglarna är från ett annat lack, förlåt för det. Det syntes inte när jag målade konstigt nog, eller så ser jag dåligt haha.

Är en rätt klassisk röd färg skulle jag säga, väldigt fin.




Märks att det är vinter, mina händer och nagelband är sjukt torra..

Kommentarer

  1. Fint klassiskt! Mina nagelband är också sjukt torra!

    SvaraRadera
  2. Här är en till med torra händer och trasiga nagelband!
    Fin röd färg, NP gör en verkligen inte besviken,

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg