Notd: Rosy rosettes

Detta lack hörrni, jag tror det är ren kärlek på flaska. Jag var inne i stan och träffade fina Sanna häromdagen. Jag har inte köpt lack till mig själv sen september (London) och har inte haft lust (jag vet sjukt konstigt) att göra det heller. Men så var vi inne på Åhlens city och jag såg det här och kände ett stort ha begär. Ångrade mig precis när vi skulle gå för att jag varit så duktig och inte köpt.. Då köpte Sanna det till mig! Jag blev så himla glad, det är hur jävla vackert som helst. Älskar det! Detta är alltså Maybelline color show Brocades i färgen Rosy Rosettes.

Detta är nu ett alternativ för julmanikyr. Tror det är två lager på bilden och toppat med ett lager Seche vite.






Sista bilden är med blixt. Vad tycker ni, visst är det läckert?!N

Kommentarer

  1. Ja det e super fint =) Har oxå köpt det men inte använt än. Snart är det julafton och det står många röda lack på rad för att bli valda inför den stora dagen :) Det e jättesvårt att välja bland alla fina. Snäll vän du har som köpte det till dig,

    SvaraRadera
  2. Skitsnyggt! Köpte det förra veckan men inte testat än. Ska göra snarast! :)

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt! Köpte denna förra veckan men inte testat än. Ska göra det snarast! :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg