29 juli

Hej på er!
Jag jobbar en hel del just nu vilket gör att jag inte orkar slänga ihop några inlägg. Jag fotar inte ens naglarna! Jag lackar dem fortfarande varannan dag ungefär men ja, ni vet livet kommer emellan. Men jag ber inte om ursäkt!

Jag jobbar som sagt en hel del just nu, och just denna vecka är min syster på besök i Sverige. Hon bor i England, hon hade med sig presenter till mig! Sleek I-candy paletten och de tre rougen som kom med den kollektionen. Kärlek på den! Jag kan fota och visa sen faktiskt. För de är fantastiskt fina!

Annars händer det inte så mycket, jag måste fokusera mer på kosten, äter för dåligt just nu. Eller inte så dåligt egentligen men inte tre mål om dagen.. Börjar kännas på byxorna. Jag köpte för övrigt en klänning i fredags i storlek S. För mig är det hur coolt som helst, sen var det mer en engångs företeelse, men ändå, hur coolt är det inte? Jag måste helt klart köpa en våg så jag kan se vad jag väger..

Jag flyttar snart igen och under ungefär två veckor kommer det bli tyst här antar jag. Lite som nu då.

Ja tänkte visa er en bild på mig och min syster som bor i England, när vi sitter och fikar på Fjällgatan i Stockholm. Och sen är det en bild på mig i min nya fina klänning. (Obs, ska ej bäras med prickiga strumpbyxor)



Kommentarer

  1. Du ser sååå grym ut i klänningen. Duktig du är! :-)
    Förstår att du får prioritera jobb och besök av din syster, klart du ska det. :-)
    Ha det så bra, vi finns här nu kommer tillbaka. :-) ♥

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg