Notd: Holofredag med Brite bird!

Åh vad jag älskar det här lacket, är nog mitt favoritlack i hela min samling, i alla fall om man räknar de få holosar jag har.

Idag är det fredag och alltså holofredag. Jag är med, hoppas ni är det med! Detta lack har jag vunnit hos Sminkan och Brite bird är ett frankenpolish :) Superduper läckert!

Ett lager seche base, två lager bb, ett lager sv. Kärlek!





Visst är det läckert!? Fotat under en lampa, då bilderna togs vid sex imorse.

Imorn ska jag till stan och gå på bio med min älskade syster, vi ska se Twilight. Förslag på ögonsmink mottages tacksamt då det känns som att jag alltid har samma färg jämnt!

Nu blir det dusch sen sömn, somnnar snart sittandes. Hoppas ni får en trevlig fredag kväll, och helg för den delen!

Kommentarer

  1. Åh, har du vunnit det hos oss! Extra roligt då:) Fina bilder på ett fint lack...

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen alldeles ljuvligt vackert!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg