Eotd: Storm

Hej på er!
Igår satt jag på Sleeks hemsida och önskade att jag kunde köpa i princip alla deras iDivine paletter! Köpte Storm i somras när jag var i England och fick alltså imorse lust att använda den.

Har använt två skuggor ur Storm paletten och den är riktigt bra. Bra pigmentering och det satt hela dagen, med primer! Jag älskar Sleek verkligen och har önskat mig det i julklapp av min syster som bor i England.

Visar en bild på vad jag använt, är det något ni vill titta närmare på, eller få en recension på, hojta till så fixar jag!


Jag vet, jag ser helt sneögd ut, mitt ena öga rann väldigt länge och blev lite svullet..



Vad tycker ni om denna look? Jag älskar den!
Nu blir det sömn, har varit duktig och tränat spinning efter jobbet idag så det har tagit sin lilla tid att varva ner och bli riktigt trött.


English: Hi guys!
Yesterday i looked at Sleeks website wishing I had all of the iDivine palettes! I have Storm, bought it when I was in London this summer. Its really good pigmented and no creasing during the day, I have eyeprimer on. I really love Sleek and hopes that santa brings me some palettes for christmas!

I´ll show you a picture of everything that I used, so if theres anything you want to look closer to just leave a comment and I´ll try to show you.

I totally love this look, what do you think?
Now I´m going to bed, been good today, went to the gym after I finished my job.

Kommentarer

  1. Det var jättefina färger! Riktigt snyggt!

    SvaraRadera
  2. Snyggt! :D
    Jag älskar Sleek! Har dock inte stormpaletten,men Bad Girl och Acid är fantastiska :D

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt fint! En klassisk festlook, eller till vardags, för den delen :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg