Notd: Monaco Blue

Idag bär jag denna fantastiska manikyren, jag säger fantastisk för jag gillar den verkligen! Det är två lager av Butter LONDON - Big smoke och över det två lager Gina Tricot -  Monaco blue. MB är ett glitter lack med massa blått i sig. Går säkert att bära för sig själv, men då skulle det säkert krävas fyra-fem lager. Detta tog ett tag att torka, tror det var just för att det var fyra lager. Har tidigare inte haft problem med torktid på varken BL eller GT lack.




Detta är kärlek, eller vad säger ni?
Ursäkta mina nagelband, jag smörjer med både kräm och olja men de lever sitt egna liv.

Kommentarer

  1. Otroligt fint! Påminner om det hajpade Deborah Lipmann-lacket som jag just nu inte minns vad det heter :)

    SvaraRadera
  2. Tack fina!
    Nä, kanske inte. Men en tjockis. :-) Och kanske blir ett fetto om man jämför med SATS-människorna.. haha!

    Har du också lite läskiga tankar om SATS?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg