Eotd: Ännu mera grönt

Nu får ni se några arkivbilder. Som ni alla vet (jag antar det iallafall) så trivs jag oerhört bra i gröna toner, därför vågar jag ha det på en vanlig dag på jobbet tillexempel. För ett tag sen hade jag grönt på ögonen. Jag har inte skrivit upp vad jag använt tyvärr men gissar på att det är make up stores Regent och A girls best friend. Båda två ganska nya för mig men redan klara favoriter!


Grönt är verkligen underbart!

Vad är er favoritfärg när det kommer till ögonskuggor? Har ni någon "bekväm" färg eller kan in ha på er vad som helst?

Kommentarer

  1. Fint!

    Jag gillar de flesta färger, men grönt, blått och guld är nog favoriterna.

    SvaraRadera
  2. Grönt och lila är mina favoriter, men mest bekväm känner jag mig nog i brunt =)
    Du är verkligen fin i den där skuggan!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg