Eotd: MUA - rosa+lila

Hej på er!
Idag skulle jag jobbat men eftersom jag åkte på magsjuka igår så tyckte jag att det var bäst att stanna hemma en dag extra, ifall att. Gårdagen var inte alls rolig. När magen äntligen lugnat ner sig åkte jag på migrän och kräktes av den istället. Men jag blev människa runt 20 tiden igår kväll och idag är det som att ingenting har hänt. Förutom lite trötthet bara.

Men nu till något roligare! I januari bar jag denna sminkning och jag tycker den är hur fin som helst. Lila framhäver grönt vilket gör att mina ögon ser väldigt gröna ut på dessa bilder. Sjukt fint! Skuggorna kommer från budget märket från England vid namn Make up academy, de har fler fina skuggor i sitt sortiment och jag älskade deras eyeprimer så in dit och titta!







Hoppas ni har en bra helg, jag ska jobba igen imorgon. 

Kommentarer

  1. Så sjukt snyggt, jag älskar också att sminka mig med lila, det tar fram det gröna i mina ögon. :-) Skönt att du kryat på dig. <3

    SvaraRadera
  2. Fint! Och vad skönt att sjukan lugnat ner sig!

    SvaraRadera
  3. Jättefin sminkning! Lila är en favorit hos mig med, tycker också det framhäver mina ögon bra :) Passade himla bra på dig!

    SvaraRadera
  4. Det där är jättefint på dig, lila i ögonmakeup är alltid så snyggt!

    SvaraRadera
  5. Jätte snyggt! Usch för migrän, och man brukar bli väldigt trött dagen efter

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg