Deltagare blå måndag v11

Halloj!
Igår fick jag feber på jobbet och gick hem vid tio tiden. Sov typ halva dagen men nej, nu är jag sjuk. Hade hög feber inatt för jag höll på att frysa ihjäl, tog en ibumetin och vips så svettade jag ner hela sängen istället. Hela halsen är svullen också. Men just nu har jag precis tagit en tablett så lever på någon extra energi. Jag hoppas ni mår bra!

Så jag har alltså tid att göra ett samlingsinlägg, halleluja! Ni var många igår, så himla roligt att se!

Lottsky visar ett jättefint lack med ett roligt namn! Honey Boo boo är helt klart en speciell serie i USA..

Zophie visar ett jättefint Gina Tricot lack, jag gillar GT lacken! :)

Karin har ett mintigt Depend lack på naglarna med söta prickar. Klart du får godkänt!

Frida är med via Instagram! Vilket går minst lika bra som via blogg. Hon visar ett jättefint blått lack som jag blir så sugen på att köpa!

Mymixednailpolish bär ett snyggt Depend lack!

Vandrargenomfärger har ett skitsnyggt Smitten lack på naglarna. Mer Smitten åt folket!

Nailsbymammabisson visar ett jättefint mörkt lack från Fingerpaintspolish. Ett märke jag aldrig hört talas om. Snyggt!

Kerstin visar smink. Så himla läckert blev det, blir så sugen på TBS nya smink!


Tack alla som var med, det är så otroligt roligt med gensvar och kommentarer. När saker och ting blir bättre för mig så kommer jag engagera mig mera också!

Kärlek!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg