Nya naglar!

Fixade mina naglar hos min vän Elin igår! Hon är så himla duktig, sitter på salong på Östermalm i Stockholm :) 

Jag ville bygga på de lite för att mina alltid går sönder på jobbet. Jag valde en neutral rosa ton och sen la vi till skimmer. Tanken är att jag ska måla över med egna nagellack :) vilket jag gjorde redan igen kväll! 

Men såhär såg de alltså ur igår när vi var färdiga! 


Som sagt, jag är sjukt nöjd! Jag hoppas de håller på jobbet nu! Jag målade över med ett nytt lack igår och jisses vad roligt det är när alla naglar har samma längd och är återfuktade och fina! Jag tror jag kommer fortsätta med detta ❤️ 

Kommentarer

  1. Såååååå himla snygga! Elin är såååå grymt duktig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är sjukt duktig! Nu har jag målat över och jag ska nog ta ett kort på det också :D

      Radera
  2. Ser väldigt fint och fräscht ut!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg