Notd: OPI - Romantically involved

Glad alla hjärtans dag!
Jag tycker att alla dagar ska vara fyllda av kärlek såklart :) Vi gör inget speciellt idag, jag njuter av att vara ledig.. Vi har ätit nygräddade bagels till frukost och sitter nu i soffan och slappar. Känner på mig att det kommer bli en bra dag. Imorgon ska jag fira min födelsedag med lite gäster och tårta.

Nu till naglarna! Romantically involved kom med Fifty shades of Grey kollektionen som precis släppts och är det enda lacket i kollektionen som inte är grått. Jag älskar denna nyans och jag har bara ett lager på mina naglar. Hade behövt ett lager till som synes på bilderna men inget som syntes irl. Det är en jättehärlig röd nyans och har en jättebra formula.







Tyvärr inget dagsljus när jag tog kort. Vad tycker ni, visst är det en härlig röd färg?

Ha en härlig lördag!

Kommentarer

  1. En härlig röd färg.
    Jag har också använt mig av detta lack en del i min valentines manikyr.
    Ha en riktigt bra helg nu. Kram!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  3. Fint! Skulle vilja ha hela kollektionen, kanske köper kitet med minisar lite längre fram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg