Eotd: Vintage romance

Hej på er!
Här kommer dagens sminkning, har använt mig av en ny palett från Sleek som heter Vintage Romance, väldigt fin! Limited edition så passa på! Jag köpte min när jag var i England (såklart). Fullständig produktlista kommer efter bilderna.










Ansikte:
NYX pore filler (som primer)
NYX HD Concealer i färgen porcelain 
Maybelline Fit me foundation 110
MUS M/S Smog (shading)
MUS M/S Muffin (Highlight)
Nars Orgasm som rouge (så himla fint!)
MUS Tri brow till ögonbrynen


Ögon
Urban Decay primer potion
Sleek Vintage rose palett skuggorna Pretty in Paris, Romance in Rome och Love in London.
MUS M/S Muffin under brynet
MUS E/P Black i vattenlinjen
H&M Liquid eyeliner
IsaDora Precision mascara black

Vad tycker ni?
Jag är faktiskt väldigt nöjd!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg