EOTD: Ra Plum dressing

Nu kommer ni tro att jag slagit i huvudet! För här kommer en dagens öga och ansikte! Jag har inte bloggat om smink sen innan min makeup artist utbildning men just nu har jag semester och blev så sugen att pilla bland färgerna. Elin fick välja över internet och hon valde lila och gul. En riktig utmaning då jag tycker det är svårt med gula färger. Bilderna får tala för sig själva, jag tyckte det blev helt okej i slutändan.







Använda produkter:
Make up store - Skin serum
Maybelline - Fit me foundation
Make up store - Loose powder milk
Make up store - MS Smog
Make up store - Blush Matt glory
Make up store - MS Muffin
Make up store - Tri brow
H&M - Eyebrow fix
Make up store - High tech lighter Asteroid
Make up store - CS Ra
MAC - Plum dressing
MUA - Nr 10
Sephora - Contour eye pencil waterproof - Purple stilettos matte
H&M - Liquid eyeliner black
IsaDora - Precision mascara black
Models Co lip gloss - Sugar plum

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg