Blå måndag: EOTD med Jaclyn Hill paletten

Godmorgon!
Hur har er helg varit? Jag åkte ut till min syster i fredags och sov där och sen var vi på en typ bondgård på lördagen med min systerson <3 Hade det hur bra som helst! Sen har jag faktiskt inte gjort så mycket mer..

Idag tänkte jag visa smink igen! Denna gång har jag använt Jaclyn Hill paletten och den är bara så himla bra!










Som ni ser är några av bilderna tagna i dagsljus och andra med min ring light! Jag behövde noppa ögonbrynen när dessa bilder togs, förlåt! De är noppade nu hehe. Jag visste inte att mina gröna ögon skulle lysa med blå ögonskugga, ser ju rätt häftigt ut!

Jag hoppas ni är med idag, lägg till er länk så kikar jag in efter jobb, träning och veckohandling (som alltid på måndagar, nästan iaf!)
Puss och kram

Kommentarer

  1. Åh så fint! Låter som en mysig helg också :)

    SvaraRadera
  2. Låter som en slapp och skön helg! Det har min varit med. Vi har letat hus... hittade inget ;-) Alltså, den där paletten verkar ju super, såå fin sminkning du gjort. Finns den att få tag i Sverige tro?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg