Deltagare blå måndag 8/5

Blir en tidig deltagarlista idag, har ganska ont i magen och fortsätter med mitt illamående så tänkte sova strax. Om någon hinner lägga till sin länk efter detta uppdaterar jag helt enkelt imorgon!

Först ut idag är Lottsky som visar ett snyggt lack från Essie

AnnKicki bär ett snyggt lack från Rimmel, ser fint ut!

Ingegerd visar ett intressant lack från H&M. Tror det skulle se snyggt ut som topper över något annat lack!

Anna visar lite nailart, snyggt!

Linda har KB shimmer på naglarna och det ser så himla snyggt ut! Jag säger det alltid men jag älskar dina manikyrer

Kerstin visar ett läckert Depend lack!

Tack för att ni var med, nu ska jag göra mig iordning och sova. Har inte ens gått till gymmet idag, jag orkade inte. Jag hoppas snart att magen vänder för jag orkar inte må illa hela tiden.

Tills nästa gång, ta hand om er! Kram

Kommentarer

Populära inlägg