Spa söndag!

När jag var i London shoppade jag en hel del hudvård och ansiktsvård. Jag har länge velat testa lite nytt, mer om det kommer i ett annat inlägg. 

Det gjorde att jag kände att det var dags att börja använda det jag redan hade! Ikväll tog jag ett bad med en badbomb från Lush. Följt av en dusch där jag skrubbade kroppen med "Rub Rub Rub", duschtvål Snow fairy och body conditioner i Snow fairy, allt från Lush. 

För några månader sen köpte jag två ansiktsgrejer från märket Tony Moly. Idag använda jag båda och huden känns helt fantastisk! 


Den vita först sen den andra. Superbra tycker jag, speciellt eftersom jag har rätt många svarta porer osv. Efter detta använde jag två produkter som fick min hy att bli bebis len! Jag ska tipsa om de i veckan tänkte jag. 

Nu ska jag sova menTonyMoly maskerna är köpta på Sephora i Sverige. 

Kommentarer

Populära inlägg