Grön onsdag: Sea bug

Äntligen lite blogginlägg från mig! Jag har hämtat hit min kamera och tänkte försöka börja blogga igen då jag faktiskt är rätt duktig på att kontinuerligt måla naglarna.

Idag är det onsdag, jag har jobbat för ovanlighetens skull, och jag har burit ett underbart vackert lack från Gina tricot. Den heter Sea bug och är en underbar mörk grön färg (vet att jag sett jämförelser med IsaDora - Beetle green och de är rätt lika) som ser helt fantastisk ut! Jag har två lager och ett lager TC som vanligt.

Vad tycker ni om detta, visst är det fantastiskt?
Dock har jag fått torra nagelband och torra händer igen, så himla slarvig med kräm! Förlåt för det.






Med detta inlägg säger jag godnatt, det har varit en lång och lite känslosam dag. Hoppas ni mår bäst!

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg