Grön onsdag: Still alive

Detta bär jag inte på naglarna nu och detta exemplar tillhör Elin, men oh my fucking god. Detta är fanimej (alltså ursäkta språket men ögonorgasm) det finaste gröna lacket som existerar! Jag vet att de var de sista exemplaren som såldes för inte så länge sen så vet inte om det går att få tag på. Detta är Pahlish - Still alive. Kärlek på flaska. på riktigt.

Men, det är underbart. UNDERBART! Jag har köpt ett eget exemplar som jag ska få så fort jag träffar Elin igen.

Själv dör jag lite, men jag älskar ju grönt också. Vad tycker ni?








Kommentarer

  1. Det var ett av lacken på min topp 20 lista förra året. Det är helt otroligt!

    SvaraRadera
  2. Jag kan bara hålla med, det är en ögonorgasm, såååå himla läckert! En av mina favvofärger, grönt. :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg