Lycklig

Det är svårt att förklara varför egentligen men jag är så himla lycklig. Känns som att jag svävar på moln!

Ikväll var jag bjuden på en födelsedags fest och herregud vilken kväll! Jag har skrattat så att tårarna nästan sprutat, umgåtts med människor som strålar glädje (de är normala, bara jag som är van vid annat) och det har varit helt fantastiskt. Jag satt där, emellan en kollega och hennes man, skrattandes och undrade varför jag inte tidigare tillåtit mig själv att må såhär bra.

I och med min viktresa har jag ju hittat mig själv på ett annat sätt och jag är så tacksam att jag tog tag i mitt liv och började leva som jag ville. Jag har varit så nervös över att klara mig själv och bo själv för första gången men inser nu att jag verkligen klarar det. Jag klarar allt. Och oftast med ett leende. Det är så fantastiskt att känna såhär, en eufori i hela kroppen. Undrar vad JAG gjort för att förtjäna detta egentligen..

Vet kanske inte direkt vad jag vill säga med detta mer än att njut av livet. Tänk inte "imorn ska jag", tänkt att IDAG vill jag :) För vänner, livet är underbart, speciellt när man inser att man skapar sin egna lycka och sina egna beslut.

Massa kärlek och kramar på er, jag bjuder på en mobilbild från denna kväll.

Och sen, det är helt sjukt hur mycket jag gått ner i vikt, förutom hela kroppen så är det verkligen en stor skillnad i ansiktet. Jag gillar mig själv när jag ser bilder nuförtiden. Underbart! Glöm aldrig det, livet skall alltid vara såhär bra!

Kommentarer

  1. Va roligt att du mår bra =) Det e alltid jobbigt att göra slut men det blir ju bara bättre om det har vart dåligt =) Sådär kände jag när jag gjorde slut med min första kärlek, svåraste beslutet men det bästa, blev så mycket lyckligare efteråt =) Du e superfin efter din viktnedgång. Jag har precis hittat till din blogg men jag blir alltid inpad av folk som har gått ner i vikt så mycket som du har gjort för det är tyvärr jättemånga därute som inte orkar. Det e jättesvårt att gå ner mycket men så enkelt att gå upp i vikt

    SvaraRadera
  2. Åh men vad glad jag blev av att läsa detta! Så härligt! :D

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg