Notd: Kaviar manikyr

En av trenderna förra året var kaviar manikyr, jag var ju bara tvungen att testa detta! Jag köpte pärlorna till detta på MUAs hemsida för drygt 22 kr..

Här har jag använt ett China Glaze lack i grunden och så pärlorna på. Jag tyckte det blev ganska fult dessutom känns ju pärlorna hela tiden, vilket var ganska obehagligt faktiskt.. Har en till färg på pärlorna att testa, men detta kommer inte direkt vara något permanent på mig.








Däremot älskar jag Def defying så det kommer jag använda igen. Och detta är taget för drygt en vecka sen.
Ha en trevlig helg!



Kommentarer

  1. Hmm ja det kanske hade varit snyggare med en annan färg under, och ibland känns det som om det räcker med kaviar på en accentnagel. Förstår att det känns konstigt med det på, det värsta är väl också att det inte är så hållbart heller.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg