Roligt men tröttande

Hej på er!
Tänkte skriva av mig lite bara..

Jag är så himla trött nu förtiden, kroppen känns gammal på något sätt. Vet inte om det beror på den sena semestern eller ändrade arbetsuppgifter. Jag har ju brödet istället för kassan nu när ordinarie är på semester och det är verkligen skitkul! Har tagit in massa nya roliga saker och jag försöker hela tiden hänga med att göra alla mina uppgifter. Men det är riktigt roligt faktiskt, men som sagt, gå upp strax efter fem har aldrig riktigt varit min kopp te.. Är van att börja både tidigt och sent. Jag trodde jag skulle vänja mig men nu är det tillexempel fredag och är rätt trött. Ont i huvudet har jag tyvärr också. Hade det förra fredagen också, migrän liknande hela dagen som aldrig gick över. Då jobbade jag ändå men vi får se hur länge jag står ut.

Jag har semester om en vecka. Så jobb nästa vecka kvar sen semester i två veckor och efter det är det tillbaka till kassan som gäller. Jag saknar kassan lite, eftersom man träffar kunderna på ett annat sätt, men annars längtar jag inte tillbaka hehe. På semestern ska jag och hjärtat hitta på massa roliga saker tänkte jag. Åka till Eskilstuna Zoo, jag älskar djur, bada, ta det lugnt, äta mys middagar på balkongen osv. Men framför allt ska vi till England och hälsa på min syster. Han har aldrig träffat henne och för mig var det två år sen så det är verkligen dags. Där kommer det shoppas sjuka mängder smink.. Haha men som jag längtar. Åker på onsdagen och kommer hem på söndagen, så det blir perfekt! :) Kan inte längta mer. Sen när vi kommer hem är jag gräsänka den sista veckan, och på helgen åker jag till Sundsvall och hälsar på underbara Hannah.

Så det händer ändå ganska mycket roligt på min semester, den bara känns långt bort just nu.

Ursäkta pladdrandet, hoppas på smink uppdatering ikväll har en bild från arkivet. Nu ska jag rusa till jobbet. Ha en bra fredag alla!


Kommentarer

Populära inlägg