Lila hår!

Hej på er!

För två veckor sen färgade jag håret lila hos min frisör och jag måste säga att jag är supernöjd! Det skiftar i lite olika toner eftersom mitt hår innan var tre olika färger i princip (brun utväxt, rött och blont/koppar) och jag älskar det som sagt!

Jag köpte KvDs bryn pomade att fylla i brynen med och det blev ju hur bra som helst. Vill man ha skugga så rekommenderar jag den mörk lila i Linda Hallberg Spectral Palette.




Förutom det så känner jag mig ganska isolerad om jag ska vara ärlig. Jag kände mig förkyld igår så idag har jag  bara varit hemma. Vill så gärna gå på promenader med de andra mammorna jag lärt känna och det känns så surt med allt med Corona.

En annan stor sak som hänt är att min pappa tagit kontakt med mig igen efter ca 11 år.. Vi har skrivit lite till varandra och han ville att jag skulle ringa upp men jag har inte känt för det än om jag ska vara ärlig. Jag känner mig på ett sätt inte redo att prata med honom på telefonen. Svårt det där tycker jag.

Nu sover Mathilda i sin säng så jag ska passa på att titta på youtube och sen dusch och sen sömn!
Hoppas ni mår bra <3

Kommentarer

Populära inlägg