Gravid vecka 31

Hej på er!
Nu var det en månad sen jag skrev.. Jag är fortfarande sjukskriven för foglossning och jag kommer inte återgå till arbetet förrän efter min föräldraledighet. Vilket känns både skönt och konstigt!

Vad har hänt sen sist då?
Jo jag har pluggat lite, vilat massor, börjat baka, lekt med smink, målat naglarna och varit en sväng i Göteborg.





Har älskat två paletter den senaste tiden som jag kombinerat och använt massor! Har också använt både nya lack och redan använda lack. Och där ser ni min stora mage också. Nagellacket är för övrigt Cupcake Polish - Oh my Gourd som jag köpte från oktobers holo hookup box!

Idag var jag iväg och fick vinterdäck på min bmw, vilket var välbehövligt, vi köpte helt nya nu då de förra verkligen inte är okej. Vi gled runt som en vante förra året i den bilen.. Det är ju min man som kommer att köra den framför allt för den är dels för liten för att ha babyskydd och vagn i och nu under graviditeten är den för låg för mig att komma in och ur.

Hur är det med er?

Jag längtar verkligen tills mitt lilla gryn är ute så min foglossning släpper, så jag kan börja träna igen och så att jag blir mamma <3

Kommentarer

  1. Men stort Grattis! Vad roligt! :-) Och som alltid, fin make up. Försöker piffa mig lite varje dag när jag jobbar men det blir rätt enkla varianter. Sköt om dig!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg