Singelskuggor från H&M Beauty

Hej på er!
Dessa bilder är, precis som senaste inlägget, några månader gamla.. Men jag vill ändå dela med mig av dem!

Denna sminkning är gjord med skuggor från H&M och jag måste säga att jag verkligen tycker om dem. De är pigmenterade, lätta att jobba med och inte allt för dyra. Jag älskar också H&Ms rouge, highlighters och de läppstiften jag testat har jag också varit mycket nöjd med. Jag kan rekommendera att kika på H&M faktiskt om ni är ute efter nytt smink. För att inte tala om nagellacken, de är superfina!





Den finaste skuggan i den här sminkningen är Turmeric! Det är en gul skugga som har en ton av orange i sig, Turmeric betyder gurkmeja på svenska och jag håller med, det ser lite ut som gurkmeja! Jag älskar den färgen och jag gjorde en monochromatic gul look till youtube häromdagen och då använde jag den skuggan. Så himla fin!

Vad tycker ni? Känner ni er bekväm i såna här färger?

Kommentarer

Populära inlägg