Holofredag: Catrice spectra light - Holo enchantment

Godmorgon!
Idag tänkte jag vara med på holofredag hos Sminkan och Emma! Jag bär ett lack jag köpt i Spanien från Catrice. Jag gillade verkligen det här lacket, det täckte på två lager!







Grått holo är förvånansvärt fint!

Jag skriver förvånansvärt för i flaskan ser det lite tråkigt ut men under direkt solljus vaknade verkligen lacket till liv! Kan som vanligt inte säga något om formulan då jag ha gelenaglar på dessa bilder (i verkligheten tog jag bort naglarna för en vecka sen).

Vad tycker ni? In och kika hos Sminkan och Emma för fler fina holosar idag!

Kommentarer

  1. Ser verkligen fint ut i solen. =)

    SvaraRadera
  2. Det ser fantastiskt läckert ut , vilka vackra regnbågar! Kul att du upptäckt holofredags återkomst och är med idag!:)

    SvaraRadera
  3. Jättefint i solen men ser lite "platt" ut på de andra bilderna men tycker det är fint iaf!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg