Deltagare blå måndag

Hej på er! Hur har er måndag varit?
Jag kände mig hängig imorse så jag hoppade över träningen så har faktiskt bara softat hela kvällen. Har haft lite ont i magen tyvärr men det går nog över. Jag har valt att stänga inlinkz kl 21 men jag kanske borde hålla den öppen längre? Det är mest för att jag inte är uppe efter 22 särskilt ofta. Säg till vad ni tycker!

Först ut idag har vi Alexandra som visar ett snyggt lack från Ciate!

Angelica visar en ursnygg nailart! Älskar den, jag önskar jag kunde själv!

Idag är Karin med och bär ett lack från Smitten, snyggt!

Ingegerd bär ett kräm lack från Depend. Jag gillar det! Och ja, det var kallt ute idag!

Anna har gjort en gradient med två olika blåa plus glitter, snyggt!

Sara visar samma lack som mig men vi hade inte alls samma åsikter! Jag tror jag upplevde att min var mer täckande just för att jag har gelenaglar.

Kerstin har också nailart, riktigt snyggt!

Tack för att ni var med idag och jag hoppas vi ses nästa måndag! Massor med kramar

Kommentarer

Populära inlägg