Grön onsdag: OPI - Just spotted the lizard

Godkväll!
Detta blir ett sent bidrag till grön onsdag men jag ville gärna vara med. Idag visar jag ett duokromt lack från OPI som jag köpte på Rusta för 29kr.. Jag tycker det är finare i flaskan än på naglarna för det ser mörkare ut i flaskan. På naglarna blir det en ljusare typ av grön och jag älskar mörkt mer.

Det är tre lager på bilderna och för att förtydliga så har jag gelenaglar nu.








De tre första bilderna är tagna på jobbet i varmare ljus. De andra med min ring light. Vad tycker ni?

Kolla in hos underbara Karin för fler bidrag och skriv en kommentar till henne då hon antagligen inte känner sig på topp nu iom sin medicin <3

Kommentarer

  1. Kram! ❤️
    På mitt rusta kostade de 19. Hoppas det var detta jag köpte...

    SvaraRadera
  2. Tycker det är fint, det är ju duokromt och det gillar jag skarpt!

    SvaraRadera
  3. PÅ bild nr 4 ser det jättefint ut, gillart. Måste kolla om det finns kvar på mitt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg