Deltagare blå måndag 17/7

Godkväll!
Hoppas ni har haft en bra måndag, jag har varit hemma från jobbet med krånglande mage så min dag har varit sådär. Mår ff lite konstigt men tänkte jobba imorgon!

Dags att besöka er :)

Lottsky är med två gånger, första är en jättefin manikyr med prickar och andra bidraget är en jättehärlig blå färg!

Emma visar en superfin manikyr  med prickar som matchade hennes klänning. Supersnyggt! Skönt med semester :)

Nageldraken har jag tyvärr inte sett på jättelänge, kul att du är med idag! Hon visar ett lack från Pahlish som jag ångrar att jag inte köpte själv, så himla snygg!

Sist men inte minst har vi Kerstin som visar Depend, snyggt och somrigt!

Tack för att ni var med idag, jag är tillbaka med blå måndag den 21 augusti om inget förändras. På fredag ska jag till Elin och göra naglar inför semestern, så jag sliper underhålla dem medan jag reser. Är så exalterad, vill ha riktigt fina långa naglar med något lack som är riktigt iögonfallande!

Jag kommer antagligen att pausa mitt yt konto också under semestern men man kan följa mig på båda mina instagram konton.

Och jag åker inte förrän den 26 juli så det kommer nog något blogginlägg innan. Kram och godnatt

Kommentarer

Populära inlägg