Körkort!

Jajjemän rubriken stämmer! Igår hade jag uppkörning och jag var riktigt nervös innan.. Sen körde jag inte så himla bra på själva uppkörningen men hon kände väl att jag är säker i min körning ändå för hon godkände mig! Hon sa dock åt mig att inte använda kopplingen så mycket, vilket jag aldrig gör så det var en nervös grej. 

Igår skulle jag då köra sambon och mig hela dagen och haha jag körde så dåligt. Vet inte om det var nerverna men fick motorstopp flera ggr och jagade upp mig. Måste våga köra helt ensam nu för på måndag ska jag ta bilen till jobbet. 


Hoppas ni får en fin helg <3

Kommentarer

  1. Stort grattis till ditt körkort! Du har kämpat så bra! 2015 är verkligen ditt år! <3 Kram!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis! Härligt nu kan du ta dej vart du vill :)

    SvaraRadera
  3. Grattis till körkortet! Härligt att höra :) Ja visst är det lite nervöst i början alltid, men du kommer nog vänja dig snabbt när du väl kommer igång!

    SvaraRadera
  4. Så roligt, grattis grattis!

    SvaraRadera
  5. Stort grattis! Det är så jäkla skönt när det äntligen är avklarat :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg