Deltagare blå måndag 16 april

Godkväll!
Tog det lugnt på gymmet, körde bara en stund på löpbandet och sen två benövningar men det känns nu haha.

Nu till er!
Först ut har vi Lottsky visar ett snyggt duokromt lack som ser supersnyggt ut!

Alexandra bär ett riktigt vårigt pastellack, riktigt snyggt!

Karin har en snygg manikyr med nyheter från Depend. Jag köpte ett av lacken i veckan som var och tänkte använda det snart. Verkar superfint!

Emma visar en nyhet som inte går att köpa än men som ser helt fantastisk ut! Ja, hela kollektionen från Depend ser fantastisk ut!

Linda har ett snyggt lack från Dreamland lacquer på sina fina naglar, ser riktigt fint ut!


Tack för att ni var med idag! Senare i veckan kommer min Spanien haul ut på min kanal om någon är intresserad. Jag har inte fotat produkterna till bloggen tyvärr men kanske kan göra det i helgen.

Om jag inte publicerar mer denna vecka så får ni ha en fantastisk vecka tills vi hörs igen helt enkelt. <3


Kommentarer

Populära inlägg