Mina favorit rouge 2017

Hej på er!
Jag länkade ju min video här om vad jag gillat mest under 2017 men tänkte ändå gå in lite djupare i text också för er som inte gillar video konceptet. Här är videon för er som vill höra mig prata.

Jag älskar ju verkligen rouge och jag äger hur många som helst! Jag varierar nästan varje dag så jag är relativt duktig på att använda mina rouge också men de tre som stod ut mest under 2017 är definitivt de jag köpt från märket LottieLondon.


LottieLondon blush crush

Tre helt fantastiska färger! De har en superbra formula som gör att de sitter kvar på kinden under dagen utan att börja försvinna och de är lätta att jobba in i huden. Dessa är köpa på Superdrug i London och jag önskar att märket gick att köpa i fysisk butik i Sverige. Jag är grymt imponerad av deras liquid lipstick också, mer om det i ett annat inlägg. Vill någon shoppa så är deras hemsida här (länkat direkt till rougen). Rougen är döpta efter killar i pojkband och de jag äger heter Nick, Zac och Zayn. Det finns några färger till men de är nog för varma för mig tyvärr.

Har ni testat något från märket och i så fall vad och vad tyckte ni?

Ha en fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Populära inlägg