Linda Hallberg cosmetics - Enchanted secrets

Hej på er!
Av min älskade syster fick jag LH enchanted secrets paletten i julklapp och jag måste säga att jag älskar den! Full produktslista under alla bilder, och det är bildspam förlåt!










Ansikte:
Milani hydration primer
Lumene blur foundation
Too faced born this way concealer
Kat von D lock it concealer
Revlon pressed powder
Linda Hallberg cosmetics infinity palett:
Bryn: Zwicky och Cigar
Contour: Cigar
Bronzer: Zwicky, cigar och Maffei
Rouge: Pinweel
Highlight: Milky way och Virgio

Ögon:
Zwicky, cigar och fornax
Enchanted secrets paletten skuggan Ethereal

Läppar:
Colourpop lip pen i Oh snap!
Buxom full on lip polish Pink lady


Jag är kär! Så himla fin palett och det blev så fint över svart! Nu skulle jag ha lagt en kajal som bas under det svarta då den svarta är lite mer gråaktig utan bas men jag är ändå så himla nöjd. Blev väldigt nöjd med basen och allt med. Vad tycker ni? Jag har spelat in en video på den här så den kommer att komma på kanalen också.

Kommentarer

  1. Supersnyggt! Har inte denna men Metallic mysteries och älskar den. Den här står mycket högt på önskelistan och kommer inköpas så fort ekonomin tillåter.

    SvaraRadera
  2. Det blev suveränt snyggt verkligen, förstår att du blev belåten med dem sminkningen!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg