Deltagare blå måndag 22/1

Godkväll!
Hur har er måndag varit?

Jag har jobbat och sen åkte jag hem till Elin för att göra om naglarna, skulle egentligen inte tillbaka förrän om två veckor men materialet hade släppt lite överallt. Men nu är de korta och fina igen!

Men nu till er, inte så många deltagare men har haft många läsare idag. Riktigt kul!

Först ut är Karin som visar både blått och orange! Fint!

Ingegerd visar ett superfint vårlack från Depend! Jag tror jag måste köpa detta...

Linda visar ett lack från Masura, ett märke jag aldrig hört talas om. Snyggt är det!

Det var alla för idag! Tack för att ni var med och vi ses förhoppningsvis med fler blåa bidrag på måndag. Jag kommer även publicera lite fler nagellack och även smink denna vecka.

Nöjd selfie från i fredags. Woho

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Populära inlägg