Notd: Sugar crush - Purple crush

Oh my god tänker ni nu.. Hon är tillbaka med en nail of the day! Och japp det är jag, äntligen!

Detta underbara lack från IsaDora köpte jag häromdagen (köpte ett till i samma serie) och det är hur fint som helst. Jag gillar verkligen de här "sand" lacken, tycker de är hur fina som helst. Detta gled på med två lager fin fint och torkade väldigt bra. Helst ska man inte ha topplack över för det förstör känslan, men självklart kan man ha det. Nästa gång jag använder det blir det med överlack, bara för att se hur det blir också.

Kostar 79 kr i butik. Kolla in denna serie med lack, de är alla hur fina som helst.




Det har försvunnit lite från topparna, fotade idag men målade för två dagar sen. Hoppas ni har överseende.

Ha en underbar nationaldag!

Kommentarer

  1. Det är såååå fint, jag vill också ha just detta lack faktiskt. :-)
    Ha en riktigt bra dag! :-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg